Notifications icon

Yunost Mińsk - Soligorsk

1 i under 5.5

Kategoria: Hokej na lodzie Data wydarzenia: 2020/03/27 18:00 Kurs: 2.57
fortuna Oceń ten typ:   (0)   (0)
Postaw ten typ z nami i odbierz atrakcyjne bonusy
fortuna Postaw z Fortuną i odbierz nawet 750 zł bonusu Postaw teraz
lvbet Postaw na LVBet i odbierz bonus 100 PLN Postaw teraz
betsafe postaw na Betsafe i odbierz bonus 150 zł Postaw teraz

Analiza typu - Przeczytaj analizę

Yunost Mińsk - Soligorsk

Witam! Jutro rozpoczynamy rywalizacje w fazie play off w Hokeju na Lodzie w Extralidze w Białorusii. Spotkanie numer 1 zostanie rozegrane w Mińsku na Cyzouka-Arena gdzie miejscowy Yunost podejmie Szachtar Soligorsk. W pierwszym spotkaniu na wlasnej tafli uwazam ze Yunost zrobi wszystko by zaczac od wygranej. Stawiam ze w tym spotkaniu kluczowa role odegra obrona i nie bedzie to widowisko pelne bramek stad typ na wygrana gospodarzy lacznie z under 5.5 po kursie 2.57 w Fortunie. Jesli chodzi o gospodarzy byli 2 ekipa sezonu zasadniczego ze strata 2pkt do Neman ktory zostal wyeliminowany przez Szachtar 3 ekipe. Yunost w przeciwienstwie do rywala jak dla duzo lepiej zaprezentowal sie w poprzedniej rundzie chociaz obie ekipy musialy rozegrac po 11 spotkan przed finalem. Yunost pokonal 4-2 najpierw Lokomotiv Orsha (8) co wazne tam w kazdym ze spotkan nie padlo wiecej niz 3 bramki i to decydujace wygrane padaly na wyjezdzie 3\3 wygrane Yunost, potem z Dinamo Molodechno bylo nieco latwiej 4-1 wygrana rywalizacja . Wszystkie trzy spotkania wygrane przez Yunost u siebie : 3-2 , 5-3 i 6-0 w ostatnim piatym meczu. Na wyjezdzie po porazce 2-4 wygrali 2-1 ( ogolnie 3 spotkania z 5 pod over 5.5). Co istotne ekipa z Mińsk w zadnym z 11-stu spotkan nie potrzebowala dogrywki. Szachtar na starcie uporal sie pewnie 4-0 z Zhlobin (6) tylko w drugim spotkaniu pokonujac rywala po dogrywce 3-2 , w pozostalych 4-0 , 5-3w i 3-2w. Potem w pojedynku z Neman byla naprawde to dluga i rywalizacja przypominajaca rollecoaster zakonczona po najwiekszej mozliwej ilosci spotkan 4-3 . Soligorsk awansowal dzieki duzo lepszej dyspozycji na wyjezdzie gdzie wygral 3 z 4 spotkan z czystym kontem. Z kolei u siebie byl w stanie tylko wykorzystac raz atut wlasnego boiska 4-0 w pozostalych dwoch przegral po dogrywce 1-2 i 3-4. Ogolem zagrali 3-krotnie dogrywki i z pierwszym rywalem zanotowali 1 mecz na over 5.5 a z Nemanem tylko dwa wiec lacznie bilans 9\11 spotkan pod under 5.5. Soligorsk byl ekipa lepsza nieco od Nemana ale takze notowali sporo bledow ktore mysle jutro wykorzysta Yunost i wygra nisko w pierwszym spotkaniu u siebie.

Opublikowano przez

Komentarze

Brak komentarzy

Zaloguj się, aby móc komentować..

Informacje o typerze